Sonda
Czy uruchomić w sofija-net.pl e-płatności?
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sklep internetowy SOFIJA

Przed skorzystaniem z usług Sklepu internetowego SOFIJA należy zapoznać się z poniższymi zasadami. Złożenie zamówienia i dokonanie wpłaty za zamówienie oznacza, że Użytkownik zapoznał się z treścią regulaminu i go akceptuje.

§ 1. Informacje o sklepie

1. Sklep internetowy SOFIJA (dalej tylko sklep) prowadzony jest przez SOFIJA - sklep internetowy (Michał Pulkowski, ul. Rolnicza 4, 37-700 Przemyśl, NIP: 548-162-32-13, REGON: 180609307, działalność gospodarcza zarejestrowana w CEIDG).

2. Wszelkie uwagi, komentarze i pytania dotyczące sklepu, oferty i współpracy z ew. partnerami prosimy kierować na:
adres e-mail: sofija1net@gmail.com,
adres poczty tradycyjnej: Sofija i-sklep, 37-700 Przemyśl, skrytka pocztowa nr 569,  
tel.: +48 790 48 49 27, fax: +48 16 733 70 47.

3. Sklep  jest płatnikiem VAT i wystawia faktury VAT, na wyraźne życzenie klienta.

§2. Rejestracja i ochrona danych

1.Rejestracja Użytkownika w Sklepie wymaga podania danych osobowych wyświetlonych w formularzu rejestracji.

2. Użytkownik rejestrując się w Sklepie wyraża zgodę na umieszczenie podanych podczas rejestracji danych w bazie Klientów Sklepu oraz na ich przetwarzanie zgodnie z celami i zasadami określonymi w niniejszym regulaminie. Wszystkie dane osobowe będą chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

3. Sklep gwarantuje, że informacje przekazywane przez jego Klientów, podczas dokonywania zakupów, będą wykorzystywane tylko i wyłącznie na potrzeby zamówienia. W żadnym przypadku nie zostaną one udostępniane osobom trzecim.

4. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania.

5. Sklep internetowy może wysyłać Klientom oferty specjalne zakupu artykułów, które stanowią część jego oferty. Jeżeli Klient nie wyraża na to zgody, składa na odpowiednim formularzu zastrzeżenie w tej kwestii.

§3. Zamówienia

1. Przedmiotem zamówień w Sklepie są towary wymienione w cenniku w chwili składania zamówienia. Ceny prezentowane przy produktach są cenami brutto.

2. Klient może dokonać zamówienia przez stronę www, e-mailem lub telefonicznie.

3. Sklep przyjmuje również zamówienia na specjalne życzenia z dodatkowymi uwagami klienta. Sklep może zażądać przy takich zamówieniach zaliczki lub wpłaty całej należności. Przy takich zamówieniach klient nie ma prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny.

4. Jeżeli w opisie produktu nie podano inaczej standardowy czas realizacji zamówienia to 14 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu, maksymalny zaś to 28 dni. W przypadku indywidualnego zamówienia specjalnego maksymalny czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie.

Ze złożonego zamówienia można zrezygnować do 24 godzin od chwili jego wysłania (nie dotyczy indywidualnych zamówień specjalnych).  

§ 3a

Ikony na zamówienie

1. Sklep umożliwia sprzedaż ikon na zamówienie.

2. Ikony na zamówienie prezentowane na witrynie sklepu są tylko przykładami i nie odpowiadają wyglądowi rzeczywistemu ikon.

3. Każde zamówienie jest rozpatrywane indywidualnie i wymaga dodatkowych konsultacji z zamawiającym.

4. Przy zamówieniu ikony należy wpłacić kaucje w wysokości 50% wartości ikony. W razie rezygnacji z zamówienia wpłacona kaucja jest bezzwrotna. !!!

5. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu kaucji na rachunek bankowy sklepu.


§ 4 Rabaty


1. Rabaty udzielane są na zasadach indywidualnych tylko stałym klientom, lub klientom, którzy dokonują jednorazowego zakupu o dużej wartości (minimum 1000 zł. brutto).
 
§5. Płatności

1. Akceptowane formy płatności to: przelew bankowy, pobranie pocztowe lub kurierskie, gotówka.

§6. Wysyłka i zwroty

1. Klienci składając zamówienie zlecają jednocześnie przygotowanie i dostarczenie przesyłki, zobowiązując się przy tym do poniesienia związanych z tym kosztów opłaty pocztowej, wyszczególnionych w przesłanym do Sklepu zamówieniu. Koszty dostawy są uzależnione od ciężaru i rodzaju przesyłki.
     1.1. W okresach promocyjnych koszty wysyłki mogą zostać obniżone bądź anulowane. Informacja o tego typu promocji zostanie każdorazowo podana na stronie http://sofija-net.pl.
     1.2. W przypadku dostawy towarów wymagających szczególnej ostrożności zamawiający zobowiązuje się do pokrycia powstałych dodatkowych kosztów lub też na własną odpowiedzialność zgadza się na wysyłkę nieubezpieczoną na wypadek uszkodzenia. 

      1.3. Wysyłka odbywa się dwa razy w tygodniu we wtorek i w piątek. W przypadku gdy we wtorek lub piątek wypada dzień wolny od pracy, wysyłka następuje następnego roboczego.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość przyznania zniżki lub anulowania kosztów wysyłki w indywidualnych przypadkach.

3. Klient jest zobowiązany do odebrania zamówionego towaru.

4. Jeśli zawartość przesyłki jest niezgodna z zamówieniem, sklep pokryje koszty pocztowe zwrotu i powtórnego doręczenia właściwych pozycji.

5. Wszelkie reklamacje powinny być składane w formie pisemnej na adres korespondencyjny w Polsce. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową rozpatrywane są w terminie do 10 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego w którym złożono reklamację.

6. Zwrot zakupionego - prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie zakupionej u nas rzeczy lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik lub wskazana przez Państwa) weszła w posiadanie danej rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas mailowo, listownie lub faksem (e-mail: sofija1net@gmail.com, fax: +48 16 733 70 47, adres do korespondencji: 37-700 Przemyśl, skrytka pocztowa nr 569, tel.: +48 790 48 49 27) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas),  nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

§ 7. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy regulamin obowiązuje Klientów Sklepu internetowego od 24 grudnia 2014r.

2. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Zmiana niniejszego regulaminu wchodzi w życie w dniu jego opublikowania, przez udostępnienie na stronach www.sofija-net.pl.



Adres korespondecyjny:
SOFIJA - sklep internetowy

skr.pocztowa 569

37-700 Przemyśl

e-mail: sofija1net@gmail.com

tel. 790 48 49 27
fax: +48 16 733 70 47

NIP: 548-162-32-13

Regon: 180609307
Działalność zarejestrowana w CEIDG 

 
Nr rachunku bankowego (konta):

mBank
16 1140 2004 0000 3302 7684 9180

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl